Retourbeleid

Retourneren

De meeste van onze producten zijn made-to-order, dus deze kunnen niet worden geretourneerd zodra ze zijn besteld. Gereedschappen en onderdelen kunnen echter wel worden geretourneerd. Voor alle retourzendingen die in aanmerking komen, wordt een behandelingskosten van 20% in rekening gebracht.

 

Garantie & Reparatie
Al onze producten voldoen aan zeer hoge normen op het gebied van kwaliteit en duurzaamheid. Echter, zelfs bij onze producten kan een defect niet volledig worden uitgesloten. Mocht u een product met een defect hebben gekocht, en om ervoor te zorgen dat een klacht of reparatie snel en gemakkelijk voor u wordt afgehandeld, vragen wij u de onderstaande stappen te volgen:

Stap 1
Stuur een e-mail naar info@banistuning.com met de volgende informatie:

  • Naam, adres en telefoonnummer
  • Klantnummer en/of factuurnummer
  • Onderdeelnummer en productnaam
  • Vermeld of het om een garantiegeval gaat (24 maanden vanaf de aankoopdatum) of om een reparatie tegen betaling
  • Gedetailleerde beschrijving van de klacht
  • Voertuiginformatie (fabrikant / model / type / motor / bouwjaar / kenteken)

Stap 2
Wij registreren de garantie/reparatie in ons systeem en sturen u een retournummer per e-mail. Wij verzoeken u vriendelijk dit nummer bij alle navragen te vermelden.

Stap 3
Stuur de schoongemaakte en goed verpakte onderdelen, onder vermelding van het retournummer, naar het volgende adres: 

Banis Tuning, Ambachtsweg 4, 1271AM Huizen, Nederland

Stap 4
Na ontvangst van deze onderdelen worden ze onmiddellijk gerepareerd en teruggestuurd naar u. Gelieve het retournummer bij alle navragen te vermelden.